Arima CRM Web

Arima CRM, müşterilerinizle ilişkilerinizi etkin bir biçimde yönetirken, onları daha iyi anlamanızı ve planlı bağlantılar kurmanızı sağlar.

Arima CRM ile iş paylaşımlarını ölçülü ve planlı bir şekilde yaparak iş sirkülasyonunuzu artırabilir ve personellerinizin verimliliğini en üst seviyeye çıkarabilirsiniz.

CRM çözümümüz; pazarlama ve satış aktivitelerinizi birbirine paralel (Related) hale getirerek takibini kolaylaştırır.

Ekibinizin daha planlı ve etkin bir şekilde müşterilerinize yanıt vermesini, pazarlama ve satış ekiplerinizin de daha kolay ve hızlı işlem yapmasını sağlar.

Pazarda oluşan yeni fırsat ve etkileşimler karşısında da doğru hamleler üretmenize olanak sağlar.

ÖZELLİKLER

Müşteri Yönetimi

Ekip ve Çalışan Yönetimi

Abone Yönetimi

Etkileşimler

Başvuru Takibi

Fırsatlar

İş Kayıtları

Olay Kayıtları

Kampanyalar

Ajanda

İşten Sorumlu Personele Bildirimler

Firma Aktivitelerini içeren Zaman Tüneli

Firma İçi İş İstatistikleri

Modüllere Özgü Raporlama

Her yerden Erişim

Yetkilendirme

GÖRSELLER
İlkÖnceki1SonrakiSon v
İlkÖnceki1SonrakiSon v